A vállalkozások termékeikre és szolgáltatásaikra akarják célközönségük figyelmét felhívni. A landing page – magyarul érkeztető oldal – honlapunk főoldalától elkülönülő weblap, ahová hirdetési- és reklám kampányainkból az érdeklődőket irányítjuk. Ez a technika megtöbbszörözi a célközönségtől elvárható akciók és vásárlások számát.
Alapesetben az érdeklődő honlapunk főoldalára érkezik. A főoldal azonban általában sok információt és navigációs elemet tartalmaz, ami nem érdekli, sőt inkább megzavarja a látogatót. A landing page célja kizárólag a fókuszált termékekre és szolgáltatásokra felhívni a látogató figyelmet.
Egy marketing kampány landing lapjára érkező érdeklődővel kapcsolatban az alábbi céljaink lehetnek:
- kattintson egy linkre;
- vásároljon tőlünk;
- adja meg elérhetőségét (postai cím, e-mail, telefon stb.);
- adjon rólunk, vagy termékünkről és szolgáltatásunkról visszajelzést.
A landing page tartalmának elég vonzónak kell lenni ahhoz, hogy a leglustább, legszkeptikusabb és legfukarabb érdeklődőt is azonnal kiugrassza a foteljéből és fejvesztve rohanjon a céghez pénzt költeni.
Landing page tervezésével, szerkesztésével, hirdetési- és reklám kampányokba történő integrálásával kapcsolatos feladatok ellátásában állunk megbízóink rendelkezésére.