E-mail menedzsment


Az üzletben a bevételek és a profit legfontosabb forrása a vevő. A jól bevált gyakorlat szerint üzletünkben a profit 80%-a a vevők 20%-ától származik. Ennek alapján üzleti érdekünk azt kívánja, hogy vezessünk nyilvántartást és tegyünk különbséget érdeklődő, új vásárló és újravásárló között. Meglévő vevőinkkel az újravásárlásra ösztönző kommunikáció kulcsfontosságú, mert ötször annyiba kerül egy új vevő megnyerése, mint egy korábban megnyert vevő megtartása, továbbá az újravásárlók kevésbé árérzékenyek és elégedettségük okán további vevőket hozhatnak üzletünkbe. Az új vevők megnyerése és a régi vevők megtartása a direkt-marketing módszerein alapul, melynek legolcsóbb és igazoltan hatékony eszköze az elektronikus hírlevél.

Az e-mail hírlevél alkalmazásával egy üzlet az alábbi előnyökre tehet szert:

  • segíti a fogyasztók azonosítását és megtartását;
  • a szolgáltatások az egyedi fogyasztói igényekhez igazíthatók;
  • vásárlásra ösztönzi az érdeklődőket és az újravásárlókat;
  • növeli a vásárlók elégedettségét és a márka iránti hűséget;
  • növeli a fogyasztói adatbázist (fórumok, előfizetők, stb.);
  • növeli az árbevételt és csökkenti a költségeket;
  • növeli az üzleti teljesítményt az ütemidő csökkentésén keresztül;
  • pótlólagos árbevételt nyújt keresztértékesítések megvalósításával;
  • segít üzleti információk megszerzésében;
  • segít fejlesztések és döntések előkészítésében;

Az e-mail hírlevél a fentieken túlmenően általános kommunikációs eszköz, tehát alkalmas nem csak a vevőkkel, hanem az üzlet egyéb érdekeltjeivel (szállítók, befektetők stb.) is a folyamatos és gazdaságilag hatékony kapcsolattartásra. Az e-mail hírlevél szoftver alkalmazásaink testreszabott megoldást nyújtanak magánszemélyeknek, kis-, közepes- és nagy cégeknek egyaránt, alkalmanként 100-10.000 db nagyságrendben hírlevelek küldésére és kezelésére.

Szoftver termékeink modulszerű felépítésűek és az alábbiakat tartalmazzák:

  • adatbázis/ok/ vevők, termékek, szolgáltatások nyílvántartására;
  • kategorizált levelező listák tetszés szerinti tagszámmal;
  • tetszőleges levéltartalom: szöveg, kép, hang, videó kezelése;
  • feliratkozó-, kapcsolati- és egyéb űrlapok használata;
  • exportálás és importálás, kapcsolódás más szoftverekhez;
  • tömeges levélküldés a szerver túlterhelése nélkül;
  • statisztikák: ki, mikor és mit olvasott el, vagy nézett meg;

Üzleti- és marketing konzultációval, e-mail hírlevél szoftver kiválasztásával, telepítésével, alkalmazásával kapcsolatos szolgáltatásainkkal, a szoftverek használatára irányuló oktatással és felmerülő egyéb problémák megoldásában készséggel állunk ügyfeleink rendelkezésére.

Mivel minden ügyfél és minden megbízás egyedi és megismételhetetlen, ezért kérjük Önt, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot és kérje részletes árajánlatunkat.