Landing page


A vállalkozások termékeikre és szolgáltatásaikra akarják célközönségük figyelmét felhívni. A landing page – magyarul érkeztető oldal – honlapunk főoldalától elkülönülő weblap, ahová hirdetési- és reklám kampányainkból az érdeklődőket irányítjuk. Ez a technika megtöbbszörözi a célközönségtől elvárható akciók és vásárlások számát.

Alapesetben az érdeklődő honlapunk főoldalára érkezik. A főoldal azonban általában sok információt és navigációs elemet tartalmaz, ami nem érdekli, sőt inkább megzavarja a látogatót. A landing page célja kizárólag a fókuszált termékekre és szolgáltatásokra felhívni a látogató figyelmet.

Egy marketing kampány landing lapjára érkező érdeklődővel kapcsolatban az alábbi céljaink lehetnek:

  • kattintson egy linkre;
  • vásároljon tőlünk;
  • adja meg elérhetőségét (postai cím, e-mail, telefon stb.);
  • adjon rólunk, vagy termékünkről és szolgáltatásunkról visszajelzést.

A landing page tartalmának elég vonzónak kell lenni ahhoz, hogy a leglustább, legszkeptikusabb és legfukarabb érdeklődőt is azonnal kiugrassza a foteljéből és fejvesztve rohanjon a céghez pénzt költeni.

Landing page tervezésével, szerkesztésével, hirdetési- és reklám kampányokba történő integrálásával kapcsolatos feladatok ellátásában állunk megbízóink rendelkezésére.

Mivel minden ügyfél és minden megbízás egyedi és megismételhetetlen, ezért kérjük Önt, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot és kérje részletes árajánlatunkat.